31 Mayıs 2008 Cumartesi


SABIKAM AŞK

Ayın yüzünde gördüm yüzünü
Güneş gibi hissettim tenini
Yakarcasına canımı
Yağmurda tattım gözyaşının tadını
Yine yakalandım

Sabıkam aşk

Eller sorarken bana seni
Gözlerim ararken yine seni
Ay ışıldamaz, güneş ısıtmazken tenimi
Yine yakalandım

Sabıkam aşk

Aynada bakarken yüzüme
Seni gördüm gözlerimde
Kokunu duydum tenimde
Yine yakalandım

Sabıkam aşk

Ayrılırken baktığın gözlerim,
Artık ışıldamıyor
Hani o hayat dolu kıpır kıpır çarpan yüreğimmmm
O artık çarpmıyor
Hani seni görünce tutulan dilimmmm
Artık konuşmuyor
Hani seninle kesilen nefesimmmm
Artık soluk almıyor
Seninle titreyen tenimmmm
Artık yaşamıyor yine yakalandım

Sabıkam aşk

Toprak aldı aşkımı
Toprak aldı umutlarımı
Toprak aldı bedenimi
Beni bu sefer Azrail yakaladı

Sabıkam yine aşk.

ÖzLeM

Hiç yorum yok: