19 Haziran 2008 Perşembe

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ

Adamin biri yolda giderken gozu , yeni acilan magazaya takilmis ve bir gireyim bakalim neler var demis, girmis magazaya.
> > Guler yuzlu bir tezgahtar adami karsilamis.
> >
> > Tezgahtar - Buyrun efendim, hosgeldiniz, magazamizi tercih ettiginiz icin tesekkur ederiz. Size nasil yardimci olabiliriz ? Ne bakmistiniz?
> >
> > Adam - Merhaba. Bana eldiven lazim.
> > Tezgahtar - Lutfen su bolume gecin, ordaki tezgahtar sizinle ilgilenecek.
> >
> > Adam - Merhaba. Bana eldiven lazim.
> > Tezgahtar - Hosgeldiniz, kislik mi , yazlik mi istiyorsunuz?
> > Adam - Kislik.
> > Tezgahtar - Oyleyse lutfen su bolume gecin, ordaki tezgahtar sizinle ilgilenecek.
> >
> > Adam - Merhaba , bana eldiven lazim. Kislik.
> > Tezgahtar - Merhaba efendim, deri mi yoksa yun mu ?
> > Adam - Deri.
> > Tezgahtar - Oyleyse lutfen su bolume gecin, ordaki tezgahtar sizinle ilgilenecek.
> >
> > Adam - Merhaba , bana eldiven lazim. Kislik ve deri.
> > Tezgahtar - Merhaba efendim. Gercek deri mi istiyorsunuz yoksa sahte deri mi ?
> > Adam artik sinirlenmeye baslamis.
> > Adam - Gercek deri.
> > Tezgahtar - Su bolume gecin lutfen, ordaki tezgahtar sizinle ilgilenecek.
> >
> > Adam - Eldiven istiyorum. Kislik ve gercek deri .
> > Tezgahtar - Tabi, kollarinizi uzatir misiniz, parmaklarinizi da iyice acin.
> > Adam - Tabi, buyrun.
> > Tezgahtar - Yandaki bolume gecin lutfen.
> > Adam - Siz benimle dalga mi geciyorsunuz, ben eldiven istiyorum. Verin de gideyim.
> > Tezgahtar - Telaslanmayin, siz gercekten nasil bir eldiven ariyorsaniz, size en uygun eldiveni alacaksiniz. Biz sizi maksimum derecede memnun edebilmek icin elimizden geleni yapiyoruz. Eldiveninizin bu paltoya uygun olmasini mi
> > istiyorsunuz ?
> >
> > Adam biraz da bagirarak
> > Adam - Evet
> >
> > Adam bir sonraki tezgahtarin yanina gider.
> > Adam - Ben kislik, gercek deriden , fermuarli, bu paltoya uygun , bu ellere giyebilecegim bir cift eldiven istiyorum.
> > Tezgahtar - Tabi efendim. Fermuarli mi olsun, citcitli mi ?
> > Adam - Fermuarli.
> > Tezgahtar - Su tezgahtarla gorusmeniz gerekiyor.
> >
> > Tam bu sirada kapidan iceri bir adam girer. Bir elinde altindan beton parcalari dokulen klozet, obur elinde tuvalet duvarindan birkac parca fayans, bagirir.
> >
> > - Iste bu benim tuvaletim, buda tuvaletimin fayansi, popomu da demin size gosterdim, artik verin su tuvalet
> > kagidini.
> >
> >

Hiç yorum yok: