2 Haziran 2008 Pazartesi


ALDANIŞIM ŞEREFE
Gözlerimin daldığı noktada
Senin hayalin var hep karsımda
Kendi bedenin bırakıp gitti beni
Hayalın neden yanı basımda


Müptelası olduğum kitap gibi
Seni hep sil baştan okumak isterdim
Tiryakisi olduğum kırmızı şarap gibi
Seni yudum yudum içmek isterdim

Belki rüyaydı seni hep yanımda görüşüm
Belkide sana olan tutsaklığımdı aldanışım
Ama bir gerçek var ki unutamadığım
Ben bu hasret kasırgasına alışamadım

Sen beni hapsedip kaçtın bu yalnızlığa
Sen dışarda martılar gibi özgür iken
Ben can çekişiyorum
Bu dört duvar arasında

Günler yaprak gibi dökülürken
Mevsimler kaçarcasına koşarken
Ay parlamaz yıldız ışıldamaz
Yakamoz küserken
Gözümde bir tek damla yaş
Sensizliğe kadeh kaldırıyorum
Şerefe sevdiğim göz yaşım şerefe
ŞEREFE ALDANIŞIM ŞEREFE


ÖzLeM

Hiç yorum yok: