29 Mart 2009 Pazar

ANNELERİMİZDEN NELER ÖĞRENDİK:))

İYİ YAPILMIŞ BİR İŞİ TAKDİR ETMEYİ:
Bana bakın, çıkın birbirinizi dışarda gebertin, evi daha yeni temizledim.

DUALARIN GÜCÜNÜ:
Yat kalk dua et ki baban müzik setinin bozulduğunu fark etmedi.

ZAMANA KARŞI YARIŞMAYI:
O oyuncaklarını topla yoksa bi tekme attığım gibi hepsini karşı sahilden toplarsın.

MANTIKLI DÜŞÜNMEYİ:
Ben öyle diyorsam öyledir.

İLERİ GÖRÜŞLÜ OLMAYI:
Çıkmadan önce temiz bi çamaşır giy.
Yolda allah korusun başına bir şeyi gelir, kirli çamaşırla etrafa rezil olursun.

HAYATIN TRAJİKOMİK YANLARINI:
Sen daha orda gülmeye devam et,
birazdan ben seni tam güldürücem.

HAYATIN ÇELİŞKİLERLE DOLU OLDUĞUNU:
Kapa çeneni ve çorbanı iç.

DAYANIKLI OLMAYI:
O ıspanak bitene kadar sofradan kalkmak yok.

HAVA RAPORU TAHMİNİ YAPMAYI:
Şu dağınıklığa bak. Yabancı biri görse Odanın ortasından kasırga geçmiş sanır.

ABARTMAYI:
Sana 500 bin defa söyledim kirli ayakkabılarınla içeri yürüme diye.

DAVRANIŞ PSİKOLOJİSİNİ:
Babana çekiceğine biraz bana çekseydin ne olurdu.

SABIRLI OLMAYI:
Baban eve gelsin, sen görürsün.

HAKKIMIZI ALACAĞIMIZI:
Eve vardığımızda ben bilirim sana yapacağımı.

DİYALOG KURMAYI:
Sana bir şey sorduğumda cevap ver.
NE SÖYLEYEYİM ANNE?
Sus ! bana cevap verme.

TIP BİLGİLERİNİ:
Gözlerini şaşı yaparken bir gün öyle kalıvereceksin,göreceksin gününü.

OLGUN OLMAYI:
Bu tabağın hepsini bitirmezsen asla büyüyemezsin.

GENETİK BİLGİLERİ:
Sen de o lanet olası babana çektin.

BİLGELİĞİ:
Benim yaşıma gel de anlarsın o zaman.

VE ... ADALETİ:
Bir gün senin de çocukların olacak, inşallah onlar da sana senin şimdi bana
yaptıklarını yaparlar.

Bunları ANNELERİMİZDEN ÖĞRENDİK !!!

Hiç yorum yok: