11 Temmuz 2008 Cuma

EVLILIKTE ERKEGIN EVRIMI

İŞTE SİZE ERKEKLERİN EVLİLİKTEKİ EVRİMLERİ.....UMARIM ARANIZDA AAAA BİZİ YAZMIŞLAR DİYENİNİZ OLMAZ....GÜLÜMSEME İLE SAĞLIKLI KALIN...


6. HAFTADA
6. AYDA
6. YILDA

Seni seviyorum
Tabii ki, seni seviyorum
Seni sevmesem çoktan çeker giderdim

Askim, ben geldim
Selam!
Annen ne yemek yapmis?

Zahmet etme, ben açarım
Ben açayım mi kapiyi?
Yahu su kapiya baksaniza!

Sevgilim, Ayse telefonda
Seni ariyorlar
Telefoooon!

Zor bir çocukluk geçirmişsin
Senin anan da cins ha
Ulan tam da anana çekmişsin

Bu yaz seni Venedik'e götüreceğim
Tatilde Ankara'ya gitsek ne olur?
Niye, evin suyu mu çıktı?

Bu kazağı insallah seversin
Resim çercevesi aldim, her zaman lazim
Su parayla kendine bir sey al

Hangi filmi gitmek istersin?
Evita'ya gidelim mi?
Evita'yi git , ben çok begendim

üzülme sevgilim, leke yapmaz
Dikkat etsene yahu!
Amma da sakarsin be kadin!

Ben pek bu fikirde degilim
Bu konuda yanlis düşünüyorsun
saçma sapan konusma, Alla'sen

Yaptigin yemeklere de bayiliyorum
Bu aksam ne yiyoruz?
Gene mi makarna!

Bir sey içer misin?
Bir Martini içerim
Gene buz koymayi unutmussun

Bu elbise sana çok yakismis
Bir elbise daha mi aldin?
kaç para verdin buna?

özür dileyecek bir sey yapmadin ki
Biraz dikkat etsene be kizim
Hay senin eline

Hiç yorum yok: